Voimassa 29.12.2015 alkaen. Päivitetty 1.9.2020 (maksaminen ja maksutavat).
Verkkokaupan tuotteita myy Oi! Oi! Brazil Oy, y-tunnus 2575961-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tällä hetkellä toimitamme vain Suomeen ja pyydettäessä myös muihin EU-maihin
Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.oioibrazil.fi. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Pyrimme lähettämään tilaamasi tuotteet 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Kiireisinä aikoina sekä toimitusmatkojen pituudesta riippuen toimitus voi kuitenkin kestää muutaman päivän kauemmin.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com
Maksutavat
PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot
Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Toimitustavat ja toimituskulut
Tuotteeiden toimitus tapahtuu joko Postin kirjeenä tai pakettina. Toimituskulut ja -kuvaukset on kerrottu www.oioibrazil.fi/toimituskulut/ sivulla.
Omistusoikeudet ja vastuu
Kaikki toimitetut tuotteet ovat Oi! Oi! Brazil Oy:n omaisuutta, kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy luovutushetkellä.
Ylivoimainen este (Force Majour)
Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu myyjästä riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimitusvastuusta. Tilaajalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.
Loppunut tuote
Aina on pieni mahdollisuus sille, että tuote pääsee loppumaan ennen tiedon kirjautumista varastoon. Näissä tapauksissa otamme yhteyden asiakkaaseen sähköpostitse sopiaksemme jatkotoimenpiteistä (jälkitoimitus/ tilauksen peruuttaminen/ tuotteen vaihto toiseen).
Selvät hintavirheet
Oi! Oi! Brazil pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selviä hintavirheitä voivat olla muun muassa seuraavat esimerkit
– jos tuotteella on hinta 0,00 euroa tai ei hintaa ollenkaan
– jos kymmenien eurojen arvoisen lahjatuotteen hinnaksi ilmoitetaan esim. muutamia euroja. Em. tapauksissa virheellinen hinta on niin selkeästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.
Palautusehdot
Tutustu palautusehtoihin tarkemmin täällä: www.oioibrazil.fi/palautusehdot/
Lunastamaton paketti
Jos et nouda pakettiasi muistutuksista huolimatta ja se palautuu meille lunastamattomana takaisin niin lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin palautus ja tämän vuoksi pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia ja emme korvaa palautuvan tuotteen hintaa.
Rahojen palautus
Mikäli tuote tai tilaus palautetaan ilman vaihtoa toiseen tuotteeseen tai tilalle vaihdettava tuote on halvempi kuin alun perin maksamasi tuote palautamme kauppahinnan tai hintojen erotuksen asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille. Palautusta varten ilmoita palautuslähetyksen yhteydessä IBAN-tilinumerosi! Luottokorttimaksussa palautamme hyvitettävän summan takaisin maksussa käytetylle luottokortille.
Mikäli haluatte vaihtaa tuotteen toiseen, hyvitämme palautetun tuotteen hinnan uuden tilauksen loppusummasta.
Jos tilaus palautetaan kokonaisuudessaan hyvitämme myös tilauksen toimituskulut. Mikäli tilauksesta palautetaan vain osa tuotteista ei toimituskuluja hyvitetä. Mikäli olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan niin vakiotoimitustavasta ylitse menevää osaa emme palauta takaisin.
Maksusuoritus palautetaan viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen saapumisesta.
Lahjakortilla maksettuja tuotteita ei hyvitetä rahana vaan uudella lahjakortilla verkkokauppaan.
Saat kuittauksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja palautus on käsittelyssä.
Erimielisyyksistä sopiminen
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa hintojamme ja toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Oi! Oi! Brazil Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Kuluttaja-asiamihen linjaus 13.6.2014 voimaan tulleeseen lakiin etämyynnistä.